X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse

Politica de Garantie si Service

Politica de Garantie si Service

(Click aici pentru a descarca formularul de reclamatii care se completeaza si se trimite impreuna cu piesa de reparat in service)

1. Politica de garantie
     Produsele cumparate prin intermediul SC MEDIDENT EXIM sunt noi, în ambalaje originale. Toate produsele comercializate de catre SC MEDIDENT EXIM corespund Declaratiei de Conformitate a producatorilor, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Garantiile sunt acordate in functie de politica fiecarui producator in parte(vezi anexa). Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile.
Termenul de garantie se prelungeste  cu perioada in care  produsul a stat in reparatie. Echipamentele livrate necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, punere in functiune, exploatare, intretinere si reparatii prevazute in documentatia tehnica, precum si a urmatoarelor conditii generale de instalare si utilizare:                                                                          

  • Tensiunea de alimentare 220V±10%; prize obligatoriu cu impamantare
  • Frecventa retelei de alimentare 50Hz±2%
  • Mediu lipsit de praf, agenti corozivi si vibratii
  • Conectarea intre echipamente este permisa doar cand acestea sunt deconectate de la reteaua de alimentare.

2. Declaratie
     SC MEDIDENT EXIM SRL, in calitate de Vanzator, conform declaratiei de conformitate primita de la furnizor, certifica faptul ca produsele sunt testate bucata cu bucata, conform normelor europene, asigurand si declarand pe propria raspundere, conform prevederilor Art. 5 din HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor, ca acestea nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului si sunt in conformitate cu standardele europene.  Produsele pot fi comercializate doar cu marcajul CE aplicat de producator.

3. Procedura pentru Service si Garantii
    Documentele necesare pentru acordarea garantiei pentru produsele achizitionate:  

  •  copia facturii care atesta dovada cumpararii (dupa caz, certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat)
  •  produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui) si ambalat astfel incat sa nu sufere socuri la transport, manipulare, etc.
  •  eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
  • descrierea detaliata a defectului produsului
  • datele de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.
  •  pe colet trebuie mentionata adresa Vanzatorului cu mentiunea: „In atentia Departamentului Service”.

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, S.C.MEDIDENT EXIM nu poate asigura service-ul gratuit.


Garantia nu acopera:

  •  riscurile de transport catre Departamentul Service
  •  modificari aduse produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau Vanzatorului
  •  defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari)
  • situatia in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
  •  situatia in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului.


4. Procedura pentru reparatia produselor aflate in garantie:  
    Pentru a repara un produs aflat in garantie, clientul trebuie sa tina cont de urmatoarele:

  •  sa informeze Vanzatorul telefonic sau in scris (e-mail) despre problema aparuta
  •  sa trimita o copie doveditoare de achizitie a produsului (factura)
  •  sa trimita, dupa caz o fotografie detaliata cu defectiunea produsului insotita de seria produsului
  •  in cazul in care nu se poate remedia defectiunea la distanta, clientul trimite produsul la sediul SC MEDIDENT EXIM.
  •  dupa remedierea defectiunii, SC MEDIDENT EXIM suporta costurile de transport catre client
  •  in conditiile in care se impune inlocuirea totala a produsului defect aflat in garantie, cu un altul, iar acesta nu mai este disponibil la producator (produs scos din fabricatie), fie se va inlocui cu alt produs similar din seria/categoria respectiva, fie se va inlocui cu un produs cu functionalitati diferite, de comun acord cu Cumparatorul. In cazul in care pretul produsului inlocuit depaseste valoarea produsului de inlocuit, Cumparatorul, de comun acord, va achita  doar diferenta de pret rezultata dintre produsul de inlocuit si produsul inlocuit                                                                                                                               
  •  daca reparatia in garantie a unui produs necesita o perioada de peste 15 zile, Vanzatorul se obliga sa puna la dispozitie Cumparatorului un produs similar, nu neaparat nou. Acesta se va returna Vanzatorului odata cu primirea produsului reparat. Departamentul Tehnic va face o estimare a timpului necesar repararii produsului si va  informa clientul despre aceasta.Garantia se prelungeste cu perioada cat produsul a stat in service.                                                                                                          
  •  In cazul in care produsul nu poate fi reparat sau durata de nefunctionare depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea Cumparatorului, produsul va fi inlocuit sau i se va restitui contravaloarea la valoarea actualizata, stabilita de comun acord intre parti in conformitate cu art.14. din HG 394-1995.


5. Procedura pentru reparatia produselor iesite din garantie:                                                       
    Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie, clientul trebuie sa tina cont de urmatoarele:

  •  sa informeze Vanzatorul telefonic sau in scris (e-mail) despre problema aparuta
  •  produsele care vor fi expediate catre SC MEDIDENT EXIM, trebuie sa contina datele complete ale expeditorului( nume, adresa, telefon) si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza
  •  dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezinta piese de schimb si/sau dupa caz manopera.                          


SC MEDIDENT EXIM executa servicii post-garantie contra-cost sau pe baza de contract.
Piesele inlocuite nu se returneaza Cumparatorului.
In eventualitatea unor defecte survenite atat pe perioada garantiei cat si dupa expirarea acesteia, compania noastra va acorda tot spijinul necesar rezolvarii potentialelor probleme, incercand tot posibilul pentru rezolvarea acestora pe cale amiabila.

Preturile din Anexa sunt exprimate in Euro si nu contin TVA

Producator Garantie Garantie extinsa contra cost/an Numar maxim ani
3M-Espe 24 luni 50 4 ani
Fiac 12 luni nu
KaVo instrumente Expert 18 luni nu
KaVo instrumente Master 24 luni nu
KaVo instrumente Smart,alte aparate 12 luni nu
KaVo unituri dentare 12 luni 140 5 ani
Meta Biomed 12 luni nu
Neodent 24 luni 140 5 ani
Ningbo Woson 12 luni nu
Pi Dental 24 luni 110 5 ani
Renfert 36 luni 120 5 ani
Sae Yang Microtech 12 luni 60 3 ani

Informatii
Medident Exim importa si vinde echipamente si consumabile dentare adresandu-se medicilor dentisti, tehnicienilor dentari si facultatilor de profil. Vanzarea se face la nivel national prin reprezentanti de vanzari, magazine de tip show-room si servicii de curierat.

De la infiintarea sa in 1998, angajamentul echipei Medident Exim fata de clientii sai este unul pe termen lung, iar eforturile acesteia se concentreaza pe oferirea produselor si serviciilor de calitate dintre care unele exclusive.

Telefon: 0268.31.55.44
Email: office@medidentexim.ro
înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

Pentru a vă transmite prin email informații cu privire la noile produse si serviciile noastre vă rugăm să completați câmpurile de mai jos:

powered by teamshare
© Copyright 2017 Dental outlet - Medident Exim
designed by headstart.ro
in produse